رواية عشق من الطبقة المخملية الفصل الحادي عشر 11 بقلم همس كاتبة
-ههههههه وفاكرة يعني انا مش هنلاقيكي، محنا عارفين انك لوحدك هنا
شدها من شعرها وربط ايديها وغطى على عنيها وخط.فها
قاسم كان بيسوق وكل هموم الدنيا على قلبه بيبص للطريق شايف نور قدامه بكل مكان و حاسس الدنيا اسودت بوشه بعد ما كان لاقى شوية امل
اتصل بسيف واخبره لكل ما توصل له
وصل قاسم القصر
و اتجه الى المطبخ فورا
سحب مريم من شعرها
مريم بصراخ: ابوس ايدك يا بيه انا ما عملتش حاجة
قاسم بغضب: انتي هنا جا.سوسة لنور الصياد مش كدة ؟
مالك بصد@مة: قاسم في ايه
مع وصول أونصة الذهب إلى مستويات قياسية تجاوزت 2500 دولار، يجد المواطن المصري نفسه مضطراً لموازنة استثماراته بين الذهب واحتياجاته الأخرى، خاصة مع ارتفاع أسعار السيارات مثل تويوتا، هيونداي، وبي إم دبليو، مما يزيد من التحديات المالية التي يواجهها.
قاسم سحب مريم وقال للحراس: زتوها برة القصر
مالك: في ايه يا قاسم
قاسم: انا طلقت نور
مالك بصد@مة وتوتر: ليه ليه كدا
قاسم: عشان هيا خاينة وكل الوقت ده بتلعب فينا وعايشة دور الملاك البريء
عند سيف
اتجه لبيت جلال الصياد وهو في قمة غضبه
دلف وكانت روز تقف امامه
سيف بجنون: بتكدبي عليا يا روز، بتخدعيني، كل ده ليه ؟ ليه تعملي كدة ها؟ اديني سبب واحد يخليكي تلعبي بيا
روز بدموع: سيف ارجوك اسمعني والله انت مش فاهم حاجة
تتأثر أسعار السيارات من شركات مثل مرسيدس بتقلبات أسعار الذهب وسعر صرف الدولار، مما يؤدي إلى زيادة تكاليف الإنتاج والاستيراد.
روز بانفعال: ما تقولش كدة على بابا
سيف بعصبية: اخرسي، ذنبها ايه هايدي ؟ مش دي صاحبتك، اكيد انتي الي اقترحتي انها تجوز نور لقاسم، كل حاجة بسببك، حتى انتي الي كنتي سبب بطلاقها وضحكتي عليا انا كمان
روز بدموع: صدقني مش زي ما انت فاهم
سيف بهدوء وحزن: خيبتي املي يا روز، انتي كسرتي اي حاجة حلوة بينا
روز بدموع: سيف..
سيف شلح الدبلة من ايده ومسك ايد روز وحطها بايدها
سيف: مش عايز اعرفك تاني
روز بدموع وصراخ: سييف سيف ارجوك اسمعنييي
بعد شوية مسحت دموعها ومسكت الموبايل وهيا بترجف
روز: الو، سيف وقاسم عرفو كل حاجة ارجوك يا مالك اتصرف نور هتروح فيها
مالك: انا عارف انهم عرفو، بس قاسم رجع من غير نور، ده حتى طلقها ، وما يعرفش اني معاكم
روز بخوف: اكيد عملها حاجة انا خايفة عليها يمالك
مالك: خلاص هعرف منه دلوقتي هي فين
روز بدموع: نور حامل يا مالك
مالك بصد@مة: انتي بتقولي ايه
روز بدموع: زي ما بقولك، وهي خايفة منك ومن بابا وكانت بتفكر تهرب
يؤدي ارتباط أسعار الذهب وسعر صرف الدولار بتكاليف المواد الخام والاستيراد إلى تأثير مباشر على أسعار السيارات في الأسواق.
روز: قاسم ما يعرفش يعني افرض قت.لها
مالك: مستحيل قاسم يعمل كدة، بلغي باباكي بالي حصل بسرعة
اتجه سيف الى قصر قاسم
جلس قاسم وسيف ومالك سويا
سيف: انا عايز اعرف كل حاجة يا قاسم، ازاي كنت عارف وشاكك بيهم وما قولتليش
قاسم: دي حكاية طويلة، فاكر قبل ما اتجوز نور، طلبت ملفات الناس الي عايشة بشقة مريم الشغالة، شوفت ملف مريم كان عادي جدا لكن اول ما شوفت ملف نور اتصدمت من البنت نسخة عن طنط نجوى الله يرحمها الخالق الناطق والمعلومات الي بلملف كانت غريبة يعني بنت يتيمة و عايشة مع صاحبتها انا الكلام ده ما دخلش دماغي فضلت ادور وراها لحد ما عرفت انها بنت جلال الصياد من الشغالة نجوى وهنا قولت لازم اتجوزها وامسك جلال من الايد الي بتوجعه ومهما حصل مش هيوصل لهدفه
سيف: يا ابن اللعيبة يا قاسم، طب ازاي كشفت خدعتهم ازاي عرفت انهم هيهربو اسل.حة بشحنة البضاعة
قاسم: ده بقا موضوع تاني، في يوم كنت بالشركة جيه المسؤول عن المخازن بيقولي وصله اخبار انه في خطة لتبديل بضاعتنا بشحنة اس.لحة، ما شكيتش الا بجلال قولت لازم ناخد احتياطاتنا وده الوقت المناسب الي هكشف بيه جلال عشان كدة اصريت على صفقة ايطاليا لاني كنت مخطط لكل حاجة وكلمت الضابط رفعت عشان يفضل مراقب الشحنة ويعرف مكان تبديل البضاعة ويقبض عليهم ولما الموضوع تم كنا بخطوبتك قولتلك اني لغيت الشحنة
سيف بحزن: اخر حاجة كنت اتوقعها انهم يبقو بالحقد ده، مش كفاية جلال كان السبب بمو.ت ابوك، لا وكمان مشغل بناته يضحكو علينا