الخميس 21 نوفمبر 2024

رواية مجنونة احتلت كياني الفصل الثاني عشر 12 بقلم رانيا يوسف

موقع أيام نيوز

سما بتقرب منه:  ازيك يمروان ايه فينك كده مبتسألش
مروان بيبصلها بقرف ولسه هيتكلم  لقى ملك نازلة 
ملك بابتسامه: كويس ي حبيبتى طول منا معاه هو كويس اووى  مش كده يقلبى
مروان:  طبعاا  ي حبيبي،  اقدملكم لوكاااا  مراتى وحبيبتى وضى عيونى
سما  وهى بتضغط ع سنانها:  نعم!! اتجوزت امتى مقولتلناش يعنى
مروان ببرود: ادينى بقولكم اااه 
ملك:  ازيك يااونكل ازيك يطنط 
حامد  بيبصلها بقرف ومبيردش عليها 
ام سما بطيبه:  ازيك يحبيبتى الف مبروك 

مع وصول أونصة الذهب إلى مستويات قياسية تجاوزت 2500 دولار، يجد المواطن المصري نفسه مضطراً لموازنة استثماراته بين الذهب واحتياجاته الأخرى، خاصة مع ارتفاع أسعار السيارات مثل تويوتا، هيونداي، وبي إم دبليو، مما يزيد من التحديات المالية التي يواجهها.
ملك بابتسامه:  الله يبارك فيكي يطنط
حامد:  مقولتليش انك اتجوزت لييييه
مروان:  معتقدش هيهمك اووى
حامد:  لا يهمنى،  واعمل حسابك هتتجوز سمااا
مروان ببرود:  ودا ف شرع مييين  بقاا 
حامد: اومال ورث ابوووك يروح لمييين ويشاااور ع ملك بقرف عاوزة يروح لدى 
مروان بغضب:  بنتك مش هتجوزها انا بحب مراتى ولا يمكن هجرحها 
حامد:  اللى عندى قولته
مروان:  وانا اللى عندى قولته برضو نورتنا يعمى
حامد:  انت بتطردنى 
مروان:  سميها زى ماتسميهاا 
حامد بيقوم بغضب:  انا مش ماشى انا اخدت الشقه اللى فوقكم وهتتجوز بنتى غصب عنك
تتأثر أسعار السيارات من شركات مثل مرسيدس بتقلبات أسعار الذهب وسعر صرف الدولار، مما يؤدي إلى زيادة تكاليف الإنتاج والاستيراد.
سما بتبصله بانتصار وشماته وتقرب تهمس ف ودنه: هتروح منى فييين سلاام ي... ياجوزى المستقبلى
مرات عمه:  معلش يبنى انا مش عارفه هو عامل كده ليه متقلقش كل حاجه هتبقى تمام
مروان بابتسامه:  والله منا عارف انتى متجوزاة ازاى دى
مرات عمه:  نصيبى يبنى وبتطلع تمشى ورا جوزها
بيبص مروان ع ملك يلاقيها قاعده زعلانه
مروان: لوكااااا  بت ي لوكااااا  اوعى تكونى زعلانه م الكلام الاهبل دا دى انتى اللى ف القلب يجميل😉
ملك:  انت.. انت مشوفتهاش بتتمايص عليك ازاى
مروان بضحك:  غيرانه ولا اييه


ملك:....... 
مروان:  مش دى اللى تغيرى منها يروحي دى انتى جزمتك برقبتها
ملك بتبسملة 
مروان: ايوة كده اضحكي منهم لله بوظو علينا اليوم
ام مروان:  مش قولتلك يبنى مبيجيش م وراه غ الهم
مروان: متقلقيش ي ست الكل،  يلا بقاا انا واقع م الجوع
وبيقوموا يفطروا
**************************فى مكان مجهول**
الشخص وهو بيتكلم ف الفون:  يعنى هو راحلهم البيت   متأكد....... حلوو اووى  كده اللعب هيحلو خالص وبيقفل الفون. 
ماشى ي سنااء  ماااشى ابقى ورينى  هتتصرفي ازاى.  
***************************** 
يؤدي ارتباط أسعار الذهب وسعر صرف الدولار بتكاليف المواد الخام والاستيراد إلى تأثير مباشر على أسعار السيارات في الأسواق.
ف شقه مروان كان قاعد يفكر   ف عمه وكلامه وايه اللى جابهم اصلاا وهما ميعرفوش عنهم حاجه بقالهم سنين والقصه مش قصه ورث ولا حاجه علشان هما مش محتاجينه اصلاا بتدخل عليه ملك
ملك:  حبيبى،  مروان
مروان:......... 
ملك:  امرواااااااااااااان انت ياالاة 
مروان بخضه:  منك لله فى. ايييه
ملك:  اييه سرحان ف ايييه  معقولة بتخونى 
مروان:  اااااه هخونك ف دماغى  وبيشدها  يقعدها ع رجلة وبعدين فيه واحدة تقول لجوزها يولاة
ملك:  مش انا قولت 
مروان:  اااه
ملك:  يبقى فيييييه 😌
مروان بببصلها  بحب ولسه هيقرب يبوسها لقوا الباب  بيخبط
مروان ف سره استغفر الله العظيم دى وقته
ملك بضحك:  قوم قوم شوف مييين
مروان:  ششش سيبك 
ملك:  يمروان قوم افرض حاجه مهمه 
مروان:  مفيش اهم منك ولسه هيقرب تانى الباب يخبط
ملك بتضحك اوووى 😂
مروان:  اضحكى اضحكى لما اجيلك بس 
وبيروح يفتح الباب يلاقى........ 
يتبع.......