الخميس 21 نوفمبر 2024

رواية جنون الحب الفصل الرابع عشر 14 بقلم يارا عبد العزيز

انت في الصفحة 1 من صفحتين

موقع أيام نيوز

- بصيت حور بصد@مة للصور مسكت ايد فارس بقوة وهى بتدارى من نظرتهم بصلها لاقى عيونها مليائة بالدموع وبتحاول تكتم بكاءها وتدراى نفسها من عيونهم
حور ببكاء: انا عايزة امشى من هنا
اتقـ'طع من جواه على شكل عينيها وصوتها المخـ'نوق 
حور ببكاء شديد: مشينى من هنا
ساب ايديها هنا راحت وقفت جانبها وهى بتاخدها فى حضنه
: اهدى انتى معملتيش حاجه غلط
فارس وقف فى نص حوش المدرسة واتكلم بصوت عالى ارعب الجميع
اللهم صلي وسلم وبارك على سيدنا محمد وعلى اله وصحبه اجمعين ♥️
: مين الحـ'يوان اللى عمل كدا لو راجل اطلعلى
هيثم بصله بخوف شديد بس حس انها فرصة مناسبة عشان يهـ'ينهم اكتر راح وقف قدامه واتكلم بثقة عكس الخوف اللى جواه من فارس

مع وصول أونصة الذهب إلى مستويات قياسية تجاوزت 2500 دولار، يجد المواطن المصري نفسه مضطراً لموازنة استثماراته بين الذهب واحتياجاته الأخرى، خاصة مع ارتفاع أسعار السيارات مثل تويوتا، هيونداي، وبي إم دبليو، مما يزيد من التحديات المالية التي يواجهها.
: انا ايه جت على الجـ'رح اوى كدا مش مستاهلة العصبية دى كلها يا مستر ياما شوفنا العلاقات دى ما بين الطالبة واستاذها بس كنتوا استنتوا شوية مش لازم 
كان لسه هيكمل بس قاطعه فارس وهو بيضـ'ربه بقوة وكل اما يبص لحور ويفتكر شكلها يضـ'ربه اكتر
على وهو بيمسك فارس: خلاص يا فارس هيمـ'وت فى ايدك
فارس بعصبية مفرطة: اوعى
كمل وهو بيبص لهيثم اللى كان واقـ'ع على الارض ومش قادر ياخد نفسه اتكلم بغضب مفرط
: انا سكتلك كتير بس الظاهر انك محطتش كلامى فى دماغك وانا بقولك مش هرحمك لو فكرت بس مجرد تفكير فيها 
ضـ'ربه بالرجل فى بطنه واتكلم بغضب مفرط
تتأثر أسعار السيارات من شركات مثل مرسيدس بتقلبات أسعار الذهب وسعر صرف الدولار، مما يؤدي إلى زيادة تكاليف الإنتاج والاستيراد.
: دى اقل حاجه تتعمل فيك عشان بس نزلت دموعها بسببك كل اللى انت عملته دا ولا حاجه قصاد دموعها عندى
كمل بدموع والم: اعترفلك بأنك كسبت يا هيثم يا سيوفى بس والله ما هرحمك ميس عفاف
عفاف: نعم 
فارس: عقوبة اللى يشـ'وه سمعة زميلته المفروض تبقى ايه
عفاف: انفصال من المدرسة ومنع دخول الامتحانات
فارس بعصبية مفرطة: فهمت انت برا يا هيثم دا لو عشت بعد اللى خدته دلوقتي
بصله هيثم بغيظ وغضب كبير واغمى عليه اتجمعوا اصحابه حواليه واخدوه المستشفى
فارس راح عند حور واخدها فى حضنه اللى كانت بتنتفض من البكاء وهو يقـ'بل رأسها
لا حول ولا قوة الا بالله العلي العظيم ♥️
: هشش اهدى
فارس بصوت عالى: حور مراتى مرات الدكتور فارس المالكى وحامل بأبنى واى حد هيمس كرامتها بس حتى لو بكلمة هيكون مصيره نفس مصير الكـ'لب اللى كان هنا 
محسش بحركتها بصلها بخوف شديد وخضة لاقها مغمى عليها هز وشها برفق وخوف شديد ودموع 
: حور يا حور ردى عليا
شالها بسرعة وهو بيدخل غرفة المديرة فى الدور الاول دخلت هنا معاه
فارس بخوف شديد وهو بيدى مفاتيح عربيته لهنا اللى كانت واقفة بتعيط عشان حور
: خدى المفتاح افتحى عربيتى وهاتى الشنطة بسرعة
هنا: حاضر
نزلها النقاب ومسك ايديها بحب كبير وخوف 

يؤدي ارتباط أسعار الذهب وسعر صرف الدولار بتكاليف المواد الخام والاستيراد إلى تأثير مباشر على أسعار السيارات في الأسواق.


: فوقى يا حور ارجوكى فوقى والله ما بقدر اشوفك كدا
هنا دخلت بسرعة ومعاها الشنطة
هنا: اتفضل يمستر
فارس: ضغطها وطى انا هاخدها البيت عشان تعلق محلول
شالها وخرج من المدرسة تحت نظرات كل الطلبات اللى كانوا بيحسدوا حور على حب فارس ليها 
هنا: ينفع اجاى معاكوا يمستر عايزة اطمن على حور
فارس بضيق: اركبى
ساق بسرعة جنونية وفضل طول الطريق يبص على حور فى المرايا
وصلوا البيت عزة كانت واقفة فى البلكونة وشافتهم نزلت بخوف شديد
عزة: مالها يا فارس
فارس بهدوء عكس ما بداخله من خوف شديد
: اهدى يا مرات عمى هى كويسة بس ضغطها واطى هعلقلها محلول وهتفوق وتبقى كويسة 
طلع بيها البيت وحاطها على السرير برفق وحنية مفرطة وبدأ يعلق المحلول قعد جانبها ومسك ايديها وهو منتظراها تفوق بفراغ الصبر 
استغفر الله العظيم الذي لا اله هو الحى القيوم واتوب اليه ♥️
سمية وليلى وندى طلعوا
عزة: ايه اللى حصل اغمى عليها ازاى
سمية بسخرية: دلع
عزة بصتلها بغضب: قصدك ان بنتى بتدعى المرض يا سمية 
سمية: اتعودنا يا عزة توقعى اى حاجه من بنتك
فارس بعصبية مفرطة: عايزين تتخـا'نقوا انزلوا تحت لو سمحتوا مش عايز ازعاج لحور
عزة: انا بسأل ايه اللى حصلها بنتى مالها ما حد يرد عليا يحبيبتى من كتر ما بتضغطوها مقدرتش تستحمل بجد حرام عليكوا اللى بتعملوه فيها دا
بدأت حور تفوق وهى بتحرك ايدها اللى كان ماسكها فارس حس بحركتها بصلها بلهفة وحب 
: انتى كويسة 
حور ببكاء: شوفت كانوا كلهم بيبصولى ازاى انتى شوفتيهم يا هنا صح
هنا: اهدى يا حور والله مستر فارس اخد حقك والكل دلوقتي عارف انك مراته خلاص حصل خير
حور ببكاء: انا قولتلك عايزة امشى قولتلك روحنى انا مش هروح المدرسة دى تانى خلاص ومش هدخل امتحانات انا مبقتش عايزة اعيش ليه كل الناس عليا
فارس بعصيية مفرطة: مية مرة اقولك ملكيش دعوة بكلام الناس بطلى تبقى ضعيفة اوى كدا واجهى متهربيش محدش فيهم يقدر يتكلم معاكى نص كلمة حتى المرة الجاية فيها قتـ'له فبطلى تعيطى وتأ'ذى نفسك بسبب الناس انا والله تعبت منك
حور: حتى انت بتتعصب عليا حتى انت اتغيرت بتصرفاتك معايا انا اصلا محدش بيحبنى ومحدش مهتم بيا 
ندى بصتلها بشـ'م١تة واتكلمت بدلع 
: اهدى يا فارس انزل اقعد معانا تحت حاسة ان الجو هنا مضايقك انزل واحطلك تتغدى
حور بغيرة شديدة وهى بتهمس لهنا 
: حد يشيلى المحلول دا عايزة اقوملها هى شكلها وحشتها العـ'لقة اللى خدتها منى المرة اللى فاتت
هنا بهمس: اهدى الجو مش مستحمل خالص دلوقتي
فارس فونه رن 
فارس: الو 
: دكتور فارس عايزين حضرتك فى المستشفى
فارس بجدية وهو بيبص لحور عشان يشوف حالتها الصحية
: تمام جاى
بص لحور واتكلم بجدية: انتى كويسة
حور: اه
فارس: انا عندى شغل ضرورى فى المستشفى ولازم امشى خدى بالك منها يا مرات عمى
عزة: ماشى روح انت ومتقلقش مش هتوصينى على بنتى
فارس: عايزة حاجة
حور بغيظ: شكرًا اما اعوز حاجه هجبها لنفسى مش عايزة من حد حاجه انا كبيرة وهعتمد على نفسى

 

انت في الصفحة 1 من صفحتين